nemo49 nemo49
67
BLOG

Ludwik Dorn II miejsce - zaraz za Hirohito

nemo49 nemo49 Polityka Obserwuj notkę 2

Pasjami lubię dowcipne  niedopowiedzenia( understatement ).

Od wielu lat niezagrożony jest w mojej klasyfikacji w tej  konkurencji cesarz Hirohito, który 15 sierpnia 1945 roku powiedział w przemówieniu  radiowym  do narodu :

"Wojna potoczyła się w sposób niekoniecznie korzystny dla Japonii "

Pan Ludwik Dorn na mojej krótkiej liście wysunął się dzisiaj na drugie miejsce odpowiadając Parakaleinowi :

"Szanowny Panie,

Ze względów mi znanych, a którymi z powodów mi znanych postanawiam się publicznie nie dzielić, udzielę Panu następującej odpowiedzi na zadane mi w Pańskim liście pytania:

Sformułował Pan bardzo celne pytania."

 

Panie Ludwiku- proszę przyjąć oooooogromne wyrazy uznania :))) Zawsze Pana wysoko ceniłem, a od dzisiaj będę  Pana  tytułował Mistrzem !

nemo49
O mnie nemo49

Nie zawsze podzielam swoje poglądy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka