nemo49 nemo49
59
BLOG

A ilu piratom odstrzelono d*** ?

nemo49 nemo49 Polityka Obserwuj notkę 0

    Taka mnie refleksja naszła, kiedy usłyszałem przed chwilą o kolejnej akcji piratów somalijskich. Przy tej okazji podaje się zawsze statystykę obrazującą ich osiągnięcia. Ile statków porwali w bieżacym roku, ile w ubiegłym, dynamika porwań i temu podobne srutu-tutu.
     Nigdy natomiast nie słyszałem  ilu piratów zostało zabitych przez dzielną natowską flotę wojennną patrolującą od pewnego czasu niebezpieczne wody. I męczy mnie pytanie, czy brak takiego komunikatu oznacza że  :

  1. wynik po stronie NATO wynosi zero
  2. rozwalono na przykład w bieżacym roku 11 pirackich łodzi i zastrzelono 37 piratów, co daje dynamikę osiem koma trzy procent do roku ubiegłego ,ale dane są nie wiadomo dlaczego ściśle tajne.


Ktoś wie coś więcej ? Bo jeśli to pierwsze, to po cholerę wchodziliśmy do takiego gównianego sojuszu ?
 

nemo49
O mnie nemo49

Nie zawsze podzielam swoje poglądy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka